مجله علمی - تفریحی
مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

زندگی و فعالیت وبسایت شما با تعداد بازدید کنندگان آن رابطه مستقیمی دارد. بازدید کننده هدفمند ، عامل موفقیت وبسایت ها بوده است .کسب بازدید کننده برای وبسایت ها خیلی سخت و مشکل است و به زمان بسیار زیادی برای نگه داری و جذب آن ها نیاز است .


اما این سختی ، با رعایت بعضی چیزها کمی کاسته میشود و دست شما را برای رسیدن به زندگی عادی خود باز می گذارد. در ادامه ، به چند نکته در مورد افزایش بازدید سایت ها اشاره می کنم :


1- وبسایت شما نیاز به بروزرسانی دارد !
کاری است که هر روز انجام نمیدهید ؟ زمانی که وبسایت شما به بازدید کننده ها ، مطالب جالب را برای خواندن پیشنهاد میدهد، مسلما ایشان برای خواندن آن ها بیشتر در وبسایت شما خواهند ماند . پس سعی کنید که با مطالب خوب و اختصاصی بازدید کنندگان را فراری ندهید .
بهترین راه ، این است که در ساید بار های خود ، مطالب جدید را به نحو زیبایی معرفی کنید.مصاحبه کردن و همچنین ، نقد و بررسی وسایل میتواند بازدید کنندگان دائمی و خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.
بروز بودن یکی از مهمترین دلایل سرزدن مستمر بازدید کنندگان به وبسایت شماست ، پس با کمی وقت گذاشتن، این فرصت را از دست ندهید.


2- لینک های داخلی را جدی بگیرید !
بله ! لینک های داخلی میتوانند به کسب بازدید کننده و جلوگیری از خروج زودرس وی از وبسایت شما کمک کند.در مطالبتان به مطالب مرتبط و خوب که به کار بازدید کننده خواهد آمد لینک بدهید تا او با سطح بالاتری از اطلاعات از وبسایت شما خارج شود . ایشان برای خواندن مطالب دیگر شما ، حتما به وبسایت شما برمیگردند و اگر محصول مرتبطی را برای فروش گذاشته باشید ، خریداری می کنند.


3- استفاده مناسب از شبکه های اجتماعی
Social media
، یا شبکه های اجتماعی میتوانند به کسب بازدید کننده برای یک سایت یا وبلاگ کمک کنند . اما آن ها را فقط در سطح ساختن یک صفحه ساده در فیس بوک و . . . نبینید . شما باید به بازدید کنندگان خود بفهمانید که آن ها برای شما ارزش دارند و شما دوست ندارید آنها را تنها بگذارید . پس با بروزرسانی های صفحات خود و اضافه کردن مطالب دیگر به آن ها ، رضایت کاربران را از وبسایت خود بالا ببرید . حضور در مجامع جمعی مثلا در جشنواره هایی که میدانید مخاطب شما در آن حضور دارد میتواند به در ذهن ماندن سایتتان کمک کند.


4- خبرنامه ! چرا که نه ؟
خبرنامه میتواند به بازدید بیشتر وبسایت شما کمک کند . مخصوصا این که خبرنامه شما به صورت حرفه ای نوشته شده باشد و دارای گرافیک خوبی باشد . در مورد خبرنامه یک ویدئو کوتاه درست کرده ام که میتوانید از اینجا مشاهده کنید.سعی کنید که با ارسال های مکرر و زمان بندی شده بازدید کننده را بیشتر به خودتان و شرکتتان نزدیک کنید. همچنین ، با ارسال کتاب ها و محصولات رایگان به اعضای خود ، وفاداری آنها را به شرکت و سایت خود افزایش دهید.

 ● سه دلیلی که بازدید کنندگان از سایت شما فرار می کنند !
جذب بازدید کننده برای یک سایت ، کار بسیار سختی است . اما از دست دادن آن ها ساده تر است .اگر شما همین چند نکته را درباره نگه داشتن بازدید کننده و فراری ندادن او را رعایت نکنید ، تنها خودتان باید وبلاگتان را بخوانید !
همه ی ما میدانیم که کسب بازدید کننده بسیار سخت است ، چون نیاز به زحمت های بسیار زیادی دارد. در ادامه مطلب به چند نکته درباره ی عدم فراری دادن بازدید کننده اشاره می کنم:


1- مطالب بد و بی ارزش
آیا به جز مطالب ، دلیل دیگری برای ورود بازدید کننده به وبسایت شما هست ؟!!؟
پس سعی کنید که اولین نکته را کاملا رعایت کنید . مطالب جذاب و کامل و همچنین کاملا اختصاصی میتواند به بقای وبلاگ یا سایت شما کمک کند. سعی کنید مطالب خود را خودتان بنویسید و آن ها را از دیگران کپی نکنید.چون قوانین جدید گوگل ، مانع ادامه کارتان میشوند.


2- طراحی بد و زننده سایت شما
طراحی خوب وبسایت شما ، باعث عدم ریزش بازدید کننده از وبسایتتان میشود. پس وبسایتتان را استاندارد طراحی کنید و از طرح های خیلی کلیشه ای و تکراری بپرهیزید. سعی کنید که از طرح های سایت های بزرگ که همه افراد میشناسند ، استفاده نکنید ، چون برای کاربران خیلی تکراری شده اند !


3- لینک های زیاد و تبلیغات فراوان
تبلیغات خوب است ! اما نه مثل سایت های موزیک و . . . که تا به لینک دانلود میرسی باید از هفت خوان رستم رد شوی !. تبلیغات را در حدی نگه دارید که کاربران زیاد اذیت نشوند. لینک های فراوان هم میتواند کاربران را فراری دهید ، سعی کنید که تعداد زیادی لینک درون صفحات داخلی و صفحه اصلی وبسایتتان نباشد.


ارسال در تاريخ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین